Ефективність ланцюга поставок
Ефективність ланцюга поставок

Як ми можемо зменшити витрати на логістику?

Важливо правильно поводитися з залишками, щоб мати інструменти для періодичного проведення досліджень…

на September 14, 2022

Недостатнє планування логістики може коштувати дуже дорого. Адаптація правильних стратегій оптимізації витрат у ланцюгу поставок і на складах є одним із найрішучіших дій будь-якого логістичного оператора. Ось деякі із заходів, які слід розглянути:

  • Підписання логістичних кластерних угод

Кластери – це групи компаній, які об’єднують свої інтереси, щоб бути більш ефективними. У випадку логістики однією з цілей було б скористатися перевагами транспортування між декількома клієнтами, щоб досягти спільних цілей. Завдяки цій дії досягається синергія в економічних витратах і, в той же час, це зменшує забруднення, вуглецевий слід, а також рух на дорогах.

  • Досягнення повної та оптимальної відстежуваності (маршрутизації)

Знати місце знаходження замовлення означає завжди знати місце та стан товару. Клієнти вимагають повного та точного відстеження маршруту по всьому ланцюгу постачання.

Для цього виробники докладали великих зусиль щоб досягнути кінцевих точок доставок, що проходять через логістичних операторів – як у маркуванні продукції, так і в комп’ютерних системах, які фіксують весь процес.

Яскравими прикладами цих оптимізованих процесів є штрих-коди, які ми вже вважаємо звичайними, але одночасно, здаються більш простим способом ідентифікації кожного продукту. Ці коди підтримують просту, унікальну та поширену мову в усьому світі. Їхня еволюція зумовлена ​​створенням кодів BIDI, де збережена інформація є набагато більшою і її все краще розпізнає будь-який пристрій для читання чи навіть камера наших смартфонів.

  • Інвестиції в інновації та нові технології

Необхідно все частіше знаходити інноваційні рішення для вдосконалення та оптимізації процесів і, таким чином, підвищення продуктивності та операційних витрат. Інвестиції в інновації є однією з основ бізнесу, щоб бути більш стійкими в нашій діяльності та пропонувати клієнтам послуги з доданою вартістю.

Нові технології, впроваджені в машини та конструкції, забезпечують ефективність на складі та створюють більшу безпеку для працівників.

Прикладом інновацій та сталого розвитку є наш проект «зелений водень», який ми реалізували в Ільєскасі:

Проект зеленого водню – це запуск водневого генератора на складі Ільєскасі для постачання воднем навантажувачів для внутрішнього використання. Водень є зеленим, тому що енергія, необхідна для його виробництва, отримується за допомогою сонячних панелей.

Такий підхід дозволяє заощадити енергію, припинити використання таких елементів, як свинцева кислота, в акумуляторах, не залежати від стандартного джерела електроенергії для підзарядки, не забруднювати навколишнє середовище і, звичайно, скоротити час заправки, оскільки для повної зарядки потрібно трохи більше хвилини.

  • Ефективне управління складом

Для багатьох логістичних компаній діяльність на складі складає найбільший відсоток їхніх витрат.

На рівні інфраструктури важливо вживати енергозберігаючих заходів, заснованих на встановленні сонячних панелей всередині складу, керувати технікою за допомогою водню або іншого екологічно чистого палива, а також інвестувати в стійку ізоляцію, будівлі та складу.

Правильне управління відходами, зосереджуючись на їх переробці з метою нульового викиду, а також використання сучасного та адаптованого обладнання, яке зменшує кількість технічних збоїв, які зрештою уповільнюють логістичну діяльність, є ще одним способом зменшити витрати на складі.

На рівні комп’ютеризованої системи управління вкрай важливо мати адаптовану та масштабовану технологію для клієнтів із хорошим контролем ABC та запасів. Наявність інструментів для періодичного проведення досліджень щодо підготовки складу та потоків руху є важливою. Подібним чином ефективність у часі та просторі є важливою для підвищення продуктивності в ланцюгу поставок.

  • Уникнення надлишку застарілих запасів

У повсякденній логістичній діяльності, як правило, через надлишок або масове виробництво, з’являються продукти, які не продаються або їх термін придатності закінчується. В інших випадках вони навіть втратили частину своєї вартості. Для цього ведеться робота по комунікації з заводами та клієнтами, щоб доставити цю продукцію якнайшвидше, інакше вона буде займати місце на складі з відповідними витратами. Дуже цікавим і все більш поширеним варіантом є подарувати продукти і таким чином досягти солідарного рішення.

З іншого боку, необхідно передбачати і прогнозувати тенденції ринку. Потрібно брати до уваги товари, які користуються високим попитом відповідно до сезону, оцінювати продажі інших років, спостерігати, чи продукт постійно зростає, знати міжрічні відхилення, акції та інвестиції в рекламу.

Таким чином на логістичних складах існують різні способи класифікації продуктів, щоб уникнути закінчення терміну придатності, статусу збереження або включення як непридатний продукт. Це означає, що продукти з найближчим терміном придатності, як правило, найстаріші партії, завжди будуть відбиратися для перших поставок, якщо вони відповідають критеріям якості, встановленим клієнтами.

Чи був цей контент цікавим, корисним?

Як ми можемо Вам допомогти?

Що Ви шукаєте?