Оптимізація ланцюга постачання

  • Зниження 30%

    викидів CO2 на завдяки пулінговим рішенням

  • Більше 2.300.000

    поставок

  • 1

    Інструмент глобального моніторингу

  • Більше 15

    років досвіду в наданні пулінгових послуг

Наші послуги з оптимізації ланцюга постачання

Більше каналів збуту, зростання урбанізації та витрат на розповсюдження, масовий доступ до нових технологій, зростання попиту на стійкий ланцюг поставок… У мінливому світі гнучкі ланцюги поставок є обов’язковими. Як швидко ваш ланцюг поставок може реагувати на зміни, чи то адаптація до нової поведінки клієнтів, зміна конкурентного середовища чи просто боротьба з перебоями в постачанні? У будь-якому з цих випадків FM Logistic може підтримати та допомогти вам подолати нові виклики, які постають перед вами.

У FM Logistic ми пропонуємо гнучкі рішення для оптимізації ланцюга поставок. Наші послуги 4PL дозволяють нашим клієнтам впроваджувати стратегії та моделі ланцюга поставок, щоб бути більш стійкими та стійкими. Вони допомагають компаніям підвищити продуктивність і ефективність, а отже, бути більш конкурентоспроможними.

Бажаєте знизити витрати шляхом оптимізації та об’єднання вхідної та вихідної логістики? Або збільшити дохід і прибутковість за рахунок задоволення та лояльності клієнтів? Ми пропонуємо наскрізні омніканальні рішення для підвищення ефективності та продуктивності ланцюга поставок. Більше, ніж просто оцифрування операцій, ми використовуємо цифрові та аналітичні засоби для фундаментального переосмислення та інновацій ланцюга поставок та процесів доставки.

Оптимізація ланцюга поставок означає:

  • Консолідація запасів, а отже, зниження фінансового навантаження на запаси.
  • Покращення розподілу між постачальниками знижує витрати, скорочує терміни доставки та покращує якість.
  • Оптимізація складських операцій (зберігання та обробки) для підвищення ефективності та використання ресурсів.

Давайте діяти для зміни ланцюга поставок

Ми віримо, що надавати позитивний вплив на людей і планету так само важливо, як і доставляти правильні товари в потрібне місце і в правильний час. Ми використовуємо наш досвід, колективний розум та новітні технології для досягнення нашої мети. Ось як ми впроваджуємо інновації, щоб постійно оптимізувати ланцюг поставок.

Наші рішення для вашої підтримки

  • Впровадити інтелектуальну, безперервну видимість і прозорість ланцюга поставок

    Отримуйте аналітику в режимі реального часу та практичні рекомендації, щоб зменшити та пом’якшити ризик збоїв, оптимізуючи свою мережу ланцюга поставок на довгострокову перспективу.

    My-SCM – це наш цифровий портал управління ланцюгом поставок. Це надає нашим клієнтам і командам можливість бачити операції в режимі реального часу.

    My SCM є єдиною точкою доступу для всіх зацікавлених сторін, залучених до управління вашим ланцюгом поставок, для перегляду деталей замовлень, інвентаризації та обміну інформацією в реальному часі, доступу до веб-запису замовлення (щоб надіслати запит на відправлення), системи Track&Trace та KPI для операцій ланцюга поставок . За допомогою My-SCM ви також можете отримати доступ до можливості повідомити про претензію та слідкувати за її вирішенням.

    My-SCM — це інтелектуальна наскрізна оптимізація ланцюга поставок, що забезпечує значні переваги:

    • Підвищити ефективність організації за рахунок зменшення адміністративних завдань,
    • Підвищте швидкість реагування за допомогою видимості, сповіщень та аналізу в реальному часі,
    • Зменшіть збої завдяки практичним рекомендаціям
    • Оптимізуйте свою мережу ланцюга поставок у довгостроковій перспективі на основі аналітики
    Наші контакти
  • Побудуйте високопродуктивну логістичну мережу за допомогою рішень контрольно-диспетчерського пункту

    Наша пропозиція 4PL, включаючи контрольно-диспетчерський пункт управління ланцюгом поставок, забезпечує уявлення про ваші ланцюги поставок, контролюючи всі склади, лінії доставки, експедиторів та агентів. Це центральний центр, який пропонує безперервний огляд ланцюга поставок (виробництво, розподіл, транспортування тощо) та аналітику в режимі реального часу для управління продуктивністю логістики та контролю витрат. Ми виступаємо як єдиний інтерфейс між усіма аспектами вашого ланцюга поставок і вашої організації. Ми прагнемо зробити ваш бізнес більш ефективним і чуйним, постійно покращуючи рівень обслуговування клієнтів.

    Наш контрольно-диспетчерський пункт управління ланцюгом поставок, удосконалений єдиний інструмент для:

    • Координація замовлення з плануванням вхідного та вихідного зв’язку;
    • Доступ до глобальної видимості інвентарю та змін статусу;
    • Відстежувати основні показники ефективності та сповіщення;
    • Управління перевізниками (економічні KPI та моніторинг якості; контроль рахунків-фактур та платежів);
    • Відстежувати та відстежувати свої товари;
    • Керуйте заявками та повідомляйте про них;
    • Виконувати адміністративний аутсорсинг (самооплата, консолідація рахунків, ….).
    Наші контакти
  • Отримайте більше оперативності та ефективності від вашого ланцюга поставок за допомогою наших ефективних пулінгових рішень

    Пулінг– це спільне рішення, в якому різні промислові підприємства спільно використовують логістичну та транспортну інфраструктуру та ресурси. Інноваційна концепція, розроблена та організована FM Logistic з початку 2000-х років для більшої швидкості та ефективності в ланцюгах поставок. Наше пулінгове рішення складається з групування потоків від різних виробників із сумісною готовою продукцією, яка поставляється в ті самі розподільні мережі.

    Концепція пулінгу пропонує клієнтам FM Logistic багато переваг:

    • Краща якість та свіжість товарів на полицях, оптимізований рівень запасів на складах завдяки більшій частоті поставок до кількох пунктів видачі
    • Зменшення викидів вуглецю та оптимізовані витрати на розповсюдження завдяки синергії, отриманій від об’єднання різних клієнтів FM у ті самі кращі вантажівки.

    Будь то ваша продукція з одного з наших складів, або інше місце, ми налаштували пулінгове рішення відповідно до ваших потреб.

    Наші контакти
  • Оптимізуйте ефективність і стійкість вашого ланцюга поставок за допомогою рішення “Під одним дахом” (One Roof)

    Наші рішення в рамках концепції “Під одним дахом” (One Roof) розроблені для всього вашого бізнесу та робочого процесу, щоб підтримати вашу багатоканальну стратегію. У наших спільних центрах ми об’єднуємо ресурси під одним дахом, щоб запропонувати нашим клієнтам динамічне та гнучке управління нашими командами та ресурсами відповідно до їхніх потреб. Ми керуємо всіма вашими діяльністю (зберігання, розвантаження, пакування, митне оформлення, транспортування) під одним дахом, щоб оптимізувати витрати та гарантувати оптимальну оперативність операцій.

    FM Logistic налаштувала дуже просунуту синхронізацію потоків B2B, B2C та B2B2C на своїх сайтах із місцями для зберігання, які змінюються відповідно до ваших потреб, щоб оптимізувати та раціоналізувати обробку різних потоків, призначених для різних каналів, без перерви.

    Наші контакти

Зацікавлені в наших послугах з оптимізації ланцюга поставок?

Вам потрібна допомога в оптимізації ланцюга поставок для вирішення нових завдань? Зв’яжіться з нами, і ми разом з вами знайдемо найкращі рішення для реалізації!

Рішення ланцюга поставок

Як ми можемо Вам допомогти?

Що Ви шукаєте?