Fm logistic

La logique des transports urbain

Постійне вдосконалення

Метою політики постійного вдосконалення є створення цінностей як для наших клієнтів, так і для нас самих.

Інтелектуальні здібності, навички та компетенція наших команд у їхніх сферах діяльності є нашими надбаннями; вони забезпечують нашу конкурентоспроможність та підвищують високу ефективність нашої роботи.

Черпаючи натхнення безпосередньо з нашої системи прибуткового виробництва, різноманітні програми, які ми впроваджуємо у всіх видах нашої діяльності та у всіх країнах, ґрунтуються на трьох ідеях:

  • ставлячи під сумнів наші процеси та операції, ми постійно їх перевіряємо,
  • повернення до основ, усунення неприбуткових видів операцій та спрощення потоків,
  • спільні знання, які дозволяють кожному відчувати себе причетним, є ключовим фактором надійного вдосконалення.

Наш постійний підхід реалізовано в 3 основних програмах.

3 основні програми

HOSHIN

Як:
Виробнича команда (від водія вантажівки до директора з виробництва) та експерти з постійного розвитку роблять виробничий прогноз і визначають план дій.

Короткий зміст:

  • Визначення та вимірювання показників продуктивності.
  • Мапування ланцюжка нарощення цінності.
  • Спостереження за процедурами на практиці.
  • Виявлення відхилень «муда», «мура», «мурі».
  • Оцінка системи управління.
  • Оцінка методології 5S та візуального управління.
  • Визначення дій.

KAIZEN

Як:
Вивчення основ постійного вдосконалення та створення циклів вдосконалення, які залучають всі команди

Короткий зміст:

  • Визначення надмірних витрат та стандартів.
  • Навчання щодо методів вирішення проблем (діаграма Ішикави, 5W, QQOQCCP, ...).
  • Навчання щодо організації постійного вдосконалення (бережливість, візуальне управління...).
  • Запуск стандартних циклів вдосконалення.

Відповідальність

Як:

Комплексна програма навчання щодо різних аспектів постійного вдосконалення, орієнтованих на діяльність.

Короткий зміст:

  • Навчальні модулі: надмірні витрати, вирішення проблем, активний нагляд, впровадження стратегії
  • Комбінація концептів, методів, інструментів та практик
  • Концепція індивідуального вдосконалення: підтримка семінарів, плани проведення робіт, навчання нового персоналу

Глобальна безпека

Безпека є фундаментальним аспектом управління компанією. Для вдалого управління необхідно забезпечити безпеку:

  • безпека обслуговування та продукції — це наш обов'язок перед клієнтами;
  • безпека власності та активів — це наш обов'язок перед акціонерами;
  • безпека іноземних спеціалістів та під час ділових поїздок — це наші фундаментальні обов'язки перед нашим персоналом.

План глобальної безпеки групи компаній — складова її економічної безпеки.

Бернард ГАЛЕА — керівник відділу безпеки в FM Logistic GROUP