Fm logistic

La logique des transports urbain

Ключові показники

FM Logistic досягнула обсягу виручки у розмірі одного мільярда євро

Стимули перетворення групи FM Logistic

FM Logistic вирішила розпочати фазу глибинних перетворень, що дозволить їй досягти цілей стратегічного плану "Амбіції 2022".

Із моменту свого створення в 1967 році Група стала одним зі світових лідерів у сфері складського зберігання, транспортування та упаковки. Незалежна сімейна компанія визнана експертом на ринках товарів широкого вжитку (FMCG), парфумерії/косметики та товарів медичного призначення, а також у дистриб'юторській діяльності і промисловості.

Компанія FM Logistic, що є незалежним сімейним бізнесом, має представництва у дванадцяти країнах світу, де працює 26,200 співробітник. ЇЇ рівень доходу досягнув 1,178 млрд. євро станом на 31 березня 2018 року. 

Ключові показники

ПРАЦІВНИКИ

26200

3  КОНТИНЕНТИ

14 КРАЇН

1178 МЛН ЄВРО  

3828557  M2 СКЛАДСЬКИХ ПРИМІЩЕНЬ

3500 ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

Виручка у розрізі секторів

  1. ПРОМИСЛОВІСТЬ
  2. ТОВАРИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
  3. ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
  4. КОСМЕТИЧНІ ЗАСОБИ ТА ПАРФЮМЕРІЯ
  5. ТОВАРИ ШИРОКОГО ВЖИТКУ (FMCG)

Клієнти

  • FMCG : Mars, Mondelez, Nestlé, Unilever, Colgate-Palmolive, Reckitt-Benckiser, GSK, Henkel
  • Дистриб'юторська діяльність: Carrefour, Auchan, Billa, X5
  • Промисловість: Bosch, Phillips, Legrand, Brother, Samsung, Nissan
  • Косметичні засоби та парфюмерія: L'occitane, L'oreal, Shiseido, Dior, Clarins, Natura
  • Товари медичного призначення: Bristol-Myers Squibb, Sanofi-Aventis, Roche

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Виручка по видам діяльності

56 %

СКЛАДУВАННЯ ТА ВАНТАЖНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНІ ОПЕРАЦІЇ

34 %

ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ПОСТАЧАННЯ

10 %

КО-ПАКІНГ

2014-2015 фінансовий рік

  • "Враховуючи наші стратегічні цілі, можна відзначити, що розмір операційного прибутку на кінець року повністю відповідає плану "Амбіції 2022". Це говорить про те, що ми контролюємо наш розвиток, незважаючи на різноманітність міжнародного середовища.

    Як і будь-хто інший на ринку, нам доводилося мати справу з нестабільною валютою, особливо у Росії з жовтня 2014 року. І хоча наш дохід від операційної діяльності був високий та підкреслив стабільність діяльності і підвищення продуктивності, але несприятливі зміни обмінного курсу вплинули на досягнення компанії. Перерахунок валюти за курсом березня 2014 року міг би збільшити виручку Групи на 82 млн євро - до 1 148 млн євро, а чистий прибуток - на 7,3 млн євро.

    Це грошова ілюзія, що маскує нашу реальну продуктивність, і вона зникне, як тільки стабілізується ситуація з валютним курсом".

    Жан-Крістоф МАШЕ, голова Виконавчого комітету FM Logistic