Fm logistic

La logique des transports urbain

Історія

FM Logistic: історія успіху протягом 50 років.

50 років успіху

FM Logistic - це сімейна компанія. Із моменту свого створення у 1967 році вона піднімалася сходами до успіху крок за кроком. На сьогоднішній день група є одним із провідних постачальників логістичних послуг на міжнародному рівні.

Звернення

  • Засновники компанії FM Logistic: Едмонд Фор, Клод Фор, Жан-Марі Маше

    Протягом 47 років (1967- 2014 рр.) будувалася теперішня система поглядів у компанії FM Logistic. Бізнес-життя - це щоденне долання труднощів, особливо коли намагаєшся стрімко та постійно зростати. Це - про нашу компанію.

    Успіх, якого ми досягли, не був покладений на волю випадку. Це результат невідступного наслідування сімейних цінностей в поєднанні з підприємницьким духом і, значною мірою, здоровим глуздом. Маючи приклад для наслідування, а також бажання продовжувати нашу історію, друге покоління блискуче перейняло кермо управління і в основу поклало ті ж принципи успішної діяльності.

    Сьогодні управлінці намагаються поєднувати у своїй роботі зазначені цінності та свій власний досвід і навички. 2014 рік був роком перемог: Гран-прі в честь зростання діяльності та відкриття нових компаній, 2-е місце у номінації "Rois de la Supply Chain", "Золотий трофей" лідера у фінансовій сфері, "Золотий трофей" керівника з юридичних питань.

    У зв'язку з цим наша сильна команда, переповнена спільним почуттям гордості, продовжує писати свою історію на нових континентах.

    Клод Фор від імені засновників - Почесний президент

>>> Дізнайтеся про нашу історію

Компанія FM Logistic, що була заснована у 1967 році, є незалежною Групою, на історію якої вплинули цінності її засновників - повага до інших, виконання обіцянок, командний та підприємницький дух, висока ефективність, етичні норми та ентузіазм. Таку корпоративну культуру, що є наріжним каменем успіху FM Logistic (дохід перевищив 1 млрд євро в 2014 р.), поділяють та поважають всі працівники компанії.

У 30-і роки у Франції два брати - Клод і Едмонд Фор - вирішили започаткувати компанію з транспортування деревини. У той же час, Жан-Марі Маше перейняв правління у своїй сімейній транспортній компанії. Зустріч Мірей Маше і Клода Фора вплинула на долю цих двох родин: їхній шлюб сприяв налагодженню тісних ділових відносин, що в 1967 році привело до створення транспортної компанії "Фор і Маше". У ті часи в компанії працювало 12 робітників і вони мали 7 транспортних засобів.

Компанія швидко розширювалася. У 1976 році в ній вже нараховувалося 90 робітників і 75 транспортних засобів. А от справжній період злету припав на 1982 рік. Підприємницький дух і динамізм засновників зіграли важливу роль у здобутті довіри групи Mars. Але "Фор і Маше" працювали у стратегічному напрямку - складському бізнесі, тому лише через двадцять років після свого заснування компанія мала 300 співробітників і 38 000 м² складських приміщень у Франції.

90-і роки: міжнародний бум

Будучи уважними до вимог своїх клієнтів, компанія "Фор і Маше" вирішила надавати послуги з великою доданою вартістю, такі як ко-пакінг. Це полегшувало здійснення рекламних кампаній для товарів широкого вжитку (FMCG). На початку 90-х років група скористалася можливостями, які з'явилися на нововідкритих ринках Східної Європи, і стала міжнародним "першопроходцем" в Росії і Центральній Європі у постачанні логістичних послуг. Після цього успіху у 1998 році Група змінила назву на FM Logistic, але продовжила зберігати сімейний дух.

Завдяки довірі, яка об'єднує різні покоління родин засновників, у 2002 році компанія була передана у спадок. Через два роки після цього FM Logistic була відкрита в Китаї, де вона представила глобальні рішення системи постачання - від консультаційного і проектувального етапу до управління та реалізації. У 2013 році компанію відкрили в Бразилії - це був вихід на новий континент із високим потенціалом зростання. У той же час вона розширила свій досвід в організації та технології перевезення свіжих продуктів, а також придбала великого "гравця" на російському ринку.

Невелика компанія з Лотарингії стає гігантом надання міжнародних логістичних послуг, що розміщується в 12 країнах світу і отримує 60% свого доходу з-за кордону.